طاها طاها ، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 51 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
بابا فرامرزبابا فرامرز، تا این لحظه: 61 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگوبلاگ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

طاها پسر خوب مامان

سرود زمستان

1392/9/15 17:05
290 بازدید
اشتراک گذاری

 

زمستونم و زمستونم

                             برفي دارم فراوون

به هر طرف رو مي يارم

                           يك اثر از خود مي زارم

اگر مي خواي تو فصل من

                          اينجوري نلرزي مثل من

برو پاي بخاري

                         تا من بشم فراري ( 2 )

 

 

زمستونه ، زمستونه           فصل تگرگ و بارونه

 

هوا شده خيلي سرد        روي زمين پر از برف

 

چه خوبه كودكستان       وقتي ميشه زمستان

 

كلاغهاي رنگارنگ           بخاريهاي روشن

 

وقتي كه برف مي باره      دلم مي خواد دوباره

 

برم به كودكستان            ميان آن گلستان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)