طاها طاها ، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 51 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
بابا فرامرزبابا فرامرز، تا این لحظه: 61 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
وبلاگوبلاگ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

طاها پسر خوب مامان

تغییر شغل

1391/9/10 0:37
305 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

خیلی وقت است که به وبلاگم سر نزدم به دلیل یکسری مشکلات .

من فروشندگی هم می کنم . به دلیل تغیر شغل می خواهم اجناس خودم را که شامل انواع سی دی های بازی کامپیوتری و انواع نرم افزار و سی دی های آموزش وکتاب  است را بفرشم . فکر میکنم اگه لیست را در اینجا بگذارم تا بهتر بتوانم انرا بفروشم .

دوستان چون تعداد بعضی از آنها تک است و خیلی نایاب .

من سعی می کنم تا هفته آینده لیست خود را که حدودا 300 عنوان است را نوشته و در اینجا قرار بدهم.

شما هم نظر خودتان را بگویید که چکار کنم تا بتوانم بهتر اجناس خود را بفروشم . راه دیگری ندارم . چون مغازه را پس داده ام و جنس ها در خانه است . چگونه باید اینکار بکنم ؟

باید لیست را با تصویر تهیه کنم ؟

خواهش می کنم نظرات خود را بگویید . ممنونم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)