طاها طاها ، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 51 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
بابا فرامرزبابا فرامرز، تا این لحظه: 61 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
وبلاگوبلاگ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

طاها پسر خوب مامان

سال جدید سال شروعی برای کسب پول بیشتر

1399/1/1 10:22
297 بازدید
اشتراک گذاری

بنام یکتای مهربان 

امسال اولین سالی بود که من سفره هفت سین نگذاشتم . بخاطر تمام همکاران و فامیلینی که برای کرونا از دست دادم . فقط 45 عدد شکلات که مادرم داده بود روی میز گذاشتم . 

طاها پیش مامان بود . من و همسرم تنها بودیم . خواهرم آمریکا و برادرم استرالیا بودند . در لحظه سال تحویل با استفاده از اینترنت و گوشی همراه  هر 4 نفرمان با هم ارتباط برقرار کردیم و سال جدید را تبریک گفتیم .

خدا را شکر میکنم که همه در سلامت بودیم . البته به دلیل همه گیر بودن کرونا در تمام دنیا آنها هم قرنطینه بودند. ما در ایران و آنها در کشور های خودشان . 

درسال جدید تصمیم گرفتم که با جدیت هرچه بیشتر کار کنم و بنویسم و یک دفتر ویژه هم برای این کار خودم درست کردم که تمام نوشته هاو تمرین ها و دوره هایم را درآن بگذارم . 

 

دفتر جدید

این هم دفترم که از امروز شروع کردم به نوشتن در آن .  

برای پسرم هم در این سال جدید ارزوی سلامتی کامل و موفقیت در درسهایش را دارم و از خدا میخواهم به من  هم سلامتی جسمی و فکری بدهد تا بتوانم بهتر کار کنم و پول بیشتری تولید کنم . 

 

پسندها (2)

نظرات (1)


1 فروردین 99 10:24
پستان عالی بود....نوروزتون فرخنده♡
فتانه مامان طاها
پاسخ
ممنونم  . شما لطف کردید  سال جدید شما پر برکت