طاها طاها ، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 51 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
بابا فرامرزبابا فرامرز، تا این لحظه: 61 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
وبلاگوبلاگ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

طاها پسر خوب مامان

چیستان اعداد سه رقمی

1394/7/23 14:53
791 بازدید
اشتراک گذاری
من را زرد کن. ٨  تا یکی و  ۲    تا ده تایی  و  ۶  تاصد تایی دارم .

 

   من را سبزکن. ۲  تا یکی و  ۶    تا ده تایی  و  ۸  تاصد تایی دارم .

من را آبی کن. ٢  تا یکی و   ٨   تا ده تایی  و  ۶  تاصد تایی دارم .

Image Hosting

 Image Hosting

 

اگر یکی و ده تایی ام را با هم جمع کنی  ۴تا می خواهد به ۱۰ برسد مرا قرمز کن.من فقط

 دو رقم دارم.

من را آبی و سبز  شطرنجی کن.ما سه تا برادر سه قلو هستیم سن هرکدام از ما ۲ سال

 بزرگ تر از صفر است .

بزرگترین عدد سه رقمی هستم  مرا بنفش کن.

من به تنهایی ارزش ندارم نیستم امایکی من ۶ و صدتایی من ۴ است مرا طوسی کن.

کوچکترین عدد سه رقمی هستم  مرا صورتی  کن.

 کوچکترین عدد سه رقمی  هستم  که رقم هایم مانند هم است مرا زرد کن.

من را بنفش و زرد  شطرنجی کن.ما سه تا خواهر سه قلو هستیم سن یکی  از ما ۹ سال است .

یکان عددی ۳ و دهگان آن ۶ و صدگان آن۲ است آن را نارنجی کن.

حالا خودت برای عددی که جا مانده یک چیستان بنویس

پسندها (1)

نظرات (0)