طاها طاها ، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 51 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
بابا فرامرزبابا فرامرز، تا این لحظه: 61 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
وبلاگوبلاگ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

طاها پسر خوب مامان

پنجشنبه دوست داشتنی

1393/10/4 8:18
265 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بچه ها تعطیل هستند و مدرسه نمی روند . طا ها از صبح شرو ع میکند با کامپیوتر خودش بازی کردن ، البته دیروزکمی کار های مدرسه اش را کرد. بچه زرنگی است. من هم تصمیم دارم امروز همبه وبلاگ طا ها برسم وهم به سایت خودم .

سایت من که تازه تحویلش گرفتم باید برایش دسته بندی درست کنم . دلم  میخواست دیگران هم به من کمک میگردند و نظرات خودشان در مورد دسته بندی بگویند تا من بتوانم در سایت اینکار را بکنم .و مطلب بنویسم .

راستی سایتم www.kadusbook.com  است .

نظر و راهنمایی یادتان نرود

 

پسندها (1)

نظرات (1)

sepid
4 دی 93 13:38
عالیه مرسی به نظر من وبلاگ و سایتت هر دو خوبند اگه در سایتت در مورد ورزش یوگا هم بنویس خیلی خوبه